MASCOT® WORKWEAR en Dutch Grand Prix hebben voor de komende drie jaar een “Official Event Supplier”-samenwerkingsovereenkomst ondertekend.
MASCOT voorziet het officiële organisatieteam en Event Hosts van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix, dat meer dan 1400 mensen telt, van producten uit onder meer de MASCOT® ACCELERATE-collectie. Producten die de organisatie en Event Hosts een uniforme en professionele uitstraling geven tijdens het evenement.
CEO CM.com Circuit Zandvoort en directeur Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix, Robert van Overdijk zegt: »Sportiviteit, kwaliteit en prestatie zijn waarden die MASCOT, Dutch Grand Prix en CM.com Circuit Zandvoort delen. Het is topsport om de beste te zijn in kwalitatieve en esthetische bedrijfskleding, die ook nog functioneel is. Onze medewerkers zijn ons visitekaartje en we vinden het belangrijk om hen verzorgd, herkenbaar en beschermd te kleden. Van onze onderhoudsploeg en facilitaire dienst, die er in weer en wind voor zorgen dat het circuit en de zakelijke evenementenlocaties tot in de puntjes zijn verzorgd tot ons hospitality en accountteam, die dagelijks onze zakelijke gasten ontvangen voor een onvergetelijke ervaring.«
Hoge ambities
Sportief directeur Jan Lammers zegt: »De F1 Heineken Dutch Grand Prix maakt na 36 jaar zijn comeback. Een uniek moment in de Nederlandse sportgeschiedenis. We hebben de ambitie om het grootste Ultimate Race Festival van de wereld te organiseren. Dit jaar weliswaar in afgeslankte vorm, maar ondanks dat, willen we aan de wereld laten zien waar we toe in staat zijn in Nederland. Daar hoort natuurlijk ook bij dat al onze mensen, in vele verschillende functies, de meest functionele en representatieve kleding van MASCOT dragen.«
»Wij zijn trots om een onderdeel te zijn van dit unieke sportevenement, de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Wij hebben een kledingpakket samengesteld met focus op comfort en representativiteit, waarbij de Event Hosts goed gekleed zijn ongeacht het weer«, aldus Danny Bonn, Market Director Benelux van MASCOT.